لیست فناوری‌هایی که رئیس جمهور آمریکا در دفتر کار خود از آن‌ها استفاده می‌کند را مشاهده کنید.



به گزارش خبرگزاری موسسه مطالعات آمریکا؛ باراک اوباما را علاقه‌مندترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا به حوزه فناوری می‌دانند. او در طول دو دوره ریاست جمهوری خود اقدامات گسترده‌ای در صنعت فناوری انجام داده است. خبرگزاری ZDNet در تازه‌ترین اقدام خود لیست فناوری‌هایی که رئیس جمهور آمریکا در دفتر کار خود از آن‌ها استفاده می‌کند را به قرار زیر منتشر کرده است:


رایانه لوحی فوق امنیتی iPad ۳ اپل با نمایشگر Retina که هر روز برای خواندن اخبار و ارتباطات داخلی استفاده می‌شود

پوشش ضدگلوله iPad Smart Cover که ایمن‌ترین در نوع خود در جهان محسوب می‌شود

لپ‌تاپ MacBook Pro اپل با نمایشگر ۱۵ اینچی که برای توئیت کردن و پاسخ به سوالات دولتمردان استفاده می‌شود

هواپیمای اختصاصی با ۸۵ خط تلفن، دو موج اختصاصی رادیو، سیستم‌های ماهواره‌ای، خط اینترنت امنیتی، ده‌ها دستگاه تلویزیون و ...

نوت‌بوک Latitude E۶۴۲۰ دل که در مسافرت‌های هوایی رئیس‌جمهور مورد استفاده قرار می‌گیرد

گوشی هوشمند BlackBerry Curve ۸۳۰۰ که در مسافرت‌ها و برقراری ارتباط با روسای جمهور دیگر کشورها استفاده می‌شود

گوشی هوشمند BlackBerry Curve ۸۹۰۰ که بیشتر برای انجام کارهای شخصی از آن استفاده می‌شود

سینمای خانوادگی سه‌بعدی مجهز به فناوری IMAX واقع در کاخ سفید که ظرفیت ۴۰ نفر را دارا می‌باشد

اتومبیل ضدگلوله و قدرتمند ساخت شرکت جنرال موتورز که شامل انواع سیستم‌های ارتباطی و ماهواره‌ای می‌شود

این اتومبیل تمام فناوری‌هایی موجود در دفتر کار شخص رئیس جمهور را در خود جا داده است

گوشی تلفن Unified IP Phone ۷۹۶۵G سیسکو مجهز به سیستم VoIP که مهم‌ترین دستگاه اوباما در طول روز محسوب می‌شود

تلفن امنیتی Telecore IST-۲ به عنوان ایمن‌ترین گوشی تلفن جهان متصل به خطوط اختصاصی روسای جمهور جهان

خودروی برقی Chevrolet Volt مجهز به خط تلفن اختصاصی، گیرنده ماهواره‌ای و ... که رئیس‌جمهور با آن رانندگی می‌کند

نوت‌بوک Elitebook ۶۹۳۰p اچ‌پی که برای فعالیت‌های سازمانی و دولتی مورد استفاده قرار می‌گیرد

تلویزیون ۳۲ اینچی LED TV ال‌جی که به دیوار کار دفتر اختصاصی رئیس جمهور نصب شده است

نمایشگر رومیزیAMX NXT-CA۷ با اندازه ۷ اینچ با قابلیت برنامه‌ریزی همه کارهای روزانه

تلفن کنفرانسی Polycom SoundStation ۲ مجهز به میکروفون‌های پیشرفته با قابلیت دریافت صدا از فاصله ۱۰ فوتی

به تازگی در «دبی» درختان هوشمندی در سواحل نصب شده است که سرویس های رایگان الکترونیکی برای تلفن همراه ارائه می کند.

درختان هوشمند که از تابستان امسال در سواحل دبی نصب می شوند، تا مردم از وای فای و شارژ نامحدود برای تلفن های همراه خود استفاده کنند.


این درختان در روز با استفاده از انرژی خورشیدی شارژ می شوند تا شب این سرویس ها را به مردم ارائه دهند.


در هر درخت هشت نقطه برای شارژ وجود دارد و تا فاصله ی صد متری قابلیت ارائه وای فای دارد.


شرکت سازنده این درخت ها قرار دادی با دبی بسته است تا این درخت ها را در صدوسه نقطه از شهر نصب کنند.


ارتفاع این درختان بیست فوت بوده و به صفحه نمایش و دوربین های امنیتی مجهز هستند.




سازنده این درخت هوشمند اعلام کرد: سازگاری این محصول با فرهنگ و ساختار شهری دبی تناسب و هماهنگی دارد و برای این مسئله از مواد، طراحی و ساختار مناسبی استفاده کرده اند.



نکته جالبی که در این سیستم رعایت شده است، استفاده از انرژی تجدید پذیر خورشیدی است و هزینه استفاده از این محصول هنوز ارزیابی نشده است.




این درخت علاوه بر ایجاد سایه برای استراحت در روز، در شب می تواند یک نمای فوق العاده زیبا ایجاد کند

هفت آدرس ایمیل بدرد بخور ! ...


بعضی وقتها یک سری کارها برای ما امکان پذیر نیست. مثلا در بعضی سایتها نمی توانیم وارد بشویم ( به خاطر یک دلیل مقطعی ) و تنها ابزار در دسترس ما ایمیلمان است. شاید کمی عجیب باشد بدانید در دنیای سرویس های جور واجور استفاده از ایمیل هم به خدمت شما در آمده است تا بتوانید کارهایتان را به راحتی انجام دهید. در این مقاله سعی شده است تا 7 آدرس ایمیل را به شما تقدیم کنیم که شاید بتواند برای شما هم مفید واقع شود!


۱. Pdf@koolwire.com

اگر به این ایمیل یک بزنید و به آن یک فایل مثل یک عکس یا یک پرونده آفیس را الصاق کنید این ایمیل به شما یک نسخه PDF آن را میل می کند، به همین راحتی.


۲. photos@flickr.com

فلیکر برای شما یک آدرس در اینجا تهیه کرده است که اگر از طریق آن عکسی را ( از طریق الصاق کردن ) بفرستید آن وقت عکس شما در فلیکر آپلود می شود، موضوع نامه تیتر و بدنه نامه توضیحات عکس را تشکیل خواهند داد.


۳. prod@writely.com

این آدرس ایمیل برای گوگل داک است و شما می توانید مطالب خود را از طریق این سامانه برای گوگل داک بفرستید. این قسمت هم برای شما تهیه شده است.


۴. wsmith@wordsmith.org

شما می توانید از طریق این آدرس ایمیل متن خودتان را ترجمه کنید. یعنی کلمه شما از نظر معنی برای شما باز می شود. ساده ترین راه برای فهمیدن ترجمه انگلیسی به انگلیسی یک لغت.

فقط یادتان باشد در عنوان بنویسید define myword و در متن نامه هم که عبارتتون رو بنویسید.


۵. go@blogger.com

اگر از داشبوردتون گزینه ارسال بوسیله ایمیل را علامت بزنید می توانید از طریق این آدرس ایمیل به بلاگرتون مطلب بفرستید. مخصوصا الان که در دسترس نیست.


۶. pdf2txt@adobe.com

یک هدیه بسیار زیبا. PDF تان را به ایمیل سنجاق کنید و آن را برای سایت آدوبی بفرستید. نسخه متنی فایل شما آماده است. این هم یک راه حل آلترناتیو برای زمانی که یک PDF خوان دم دست نیست!


۷. www@web2mail.com

و این هم یک ایمیل واقعا به دردبخور! سایت اجرا نمی شود؟ آدرس بدهید. یک کپی تحویل بگیرید. امتحان کنید!

ثبت استیکرهای شخصی در تلگرام

مراحل ثبت استیکرهای شخصی در تلگرام


۱- وارد بخش Settings اپلیکیشن شده و از بخش Messages، گزینه Stickers را انتخاب کنید (در نسخه دسکتاپ تلگرام، آدرس Stickers@ را در یک پنجره مکالمه تایپ کرده و روی واژه هایپرلینک شده کلیک کنید). ۲- در اپلیکیشن موبایل تلگرام، به انتهای صفحه رفته و روی گزینه Stickers@ اشاره کنید. با این کار یک پنجره چت با رباتی به نام Stickers Bot برایتان باز می شود. حالا می بایست برای این ربات پیامی ارسال کنید تا در پاسخ برای شما دستورات لازم برای ارسال و ثبت استیکرها را بفرستد. لیست دستورات به شرح زیرند:


newstickerpack/ ساخت پکیج جدید استیکر 

addsticker/ اضافه کردن استیکر جدید به پکیج 

delsticker/ حذف استیکر 

ordersticker/ مرتب سازی استیکرها در پکیج 

cancel/ انصراف از ثبت استیکرها


۳- نخستین اقدام بعد این کار، ساخت یک پکیج از استیکرهاست. برای این کار دستور newstickerpack/ را به ربات بدهید. پس از این کار، ربات با پیغامی از شما می خواهد که برای پکیج استیکر خود نامی انتخاب کنید. به عنوان مثال ما نام techfollow  را برای مجموعه استیکرمان در نظر گرفتیم.


۴- مرحله بعدی انتخاب اموجی برای استیکرهاست. اگر استیکرتان محتوایی جدی دارد، می توانید برایش اموجی جدی را در نظر بگیرید. با انتخاب اموجی مناسب از فهرست اموجی ها و ارسالش به ربات، وارد مرحله بعدی خواهید شد.


۵- حالا نوبت به ارسال استیکر می رسد. تصویر PNG و بدون حاشیه خود را با فشردن آیکن گیره در پایین صفحه و سپس گزینه File انتخاب کرده و آن را برای ربات ارسال کنید. با اتمام این کار، ربات از شما می خواهد که با ارسال یک شکلک دیگر، استیکر بعدی را به پکیج خود بیفزایید. این کار را می توانید به شیوه استیکر اول انجام بدهید و مجموعه استیکرهای خود را تکمیل کنید.


۶- وقتی که پکیج استیکرهایتان تکمیل شد، کافیست دستور publish/ را برای ربات ارسال کنید. حالا ربات در پیامی دیگر، از شما می خواهد که نامی برای مجموعه استیکرهای خود برگزینید. پس از انتخاب نام و ارسال، حالا پکیج استیکرهای شما آماده است. ربات نیز لینکی از آن برای اشتراک گذاری بین دوستان را در اختیارتان قرار می دهد.


۷- اگر پس از انتشار باز هم قصد اضافه کردن استیکری را داشتید، مجددا با وارد کردن دستور addsticker/ می توانید پکیج استیکری خود را تکمیل کنید.



منبع techfollow اینستاگرام

چگونه استیکرهای آماده را به تلگرام اضافه کنیم

۱- چگونه استیکرهای آماده را به تلگرام اضافه کنیم؟


تلگرام بر خلاف وایبر یا لاین، دارای منویی جداگانه برای دسترسی به استیکرها نیست، بلکه استیکرهای آن را در بخشی کوچک و کنار شکلک ها مشاهده می کنید. همچنین چیزی به نام فروشگاه استیکر یا Sticker Market را برای دانلود استیکرها در آن مشاهده نخواهید کرد.  با این وجود، از دو روش می توان برای اضافه نمودن استیکرهای آماده به تلگرام بهره گرفت که در ادامه به شرح آنها می پردازیم: 

افزودن استیکرها به کمک آدرس اینترنت


کلیه استیکرهایی که خود سازندگان تلگرام یا کاربران به اپلیکیشن می افزایند، دارای یک آدرس مخصوص اینترنتی است.


به عنوان مثال https://telegram.me/addstickers/Animals لینک دسترسی به مجموعه استیکرهای حیوانات است که جز مجموعه استیکرهای رسمی تلگرام محسوب می شوند.


برای افزودن استیکرهای مختلف از طریق آدرس اینترنتی، کافیست لینک استیکر مورد نظر را در مرورگر موبایلتان وارد کنید. سپس گزینه Add Stickers را انتخاب کرده و آن را با اپلیکیشن تلگرام باز کنید. با انجام این کار، پیش نمایشی از کلیه استیکرهای این مجموعه را خواهید دید. در صورت تأیید آنها، خواهید دید که همگی به بخش مخصوص استیکرهای تلگرام اضافه می گردند.


افزودن استیکرهای دریافتی از دوستان به مجموعه استیکرهای شخصی


یکی از قابلیت های بسیار عالی تلگرام، اضافه کردن استیکرهای ارسالی دوستان به مجموعه شخصی است. برای این کار کافیست روی هر استیکر دریافتی یک بار اشاره کرده و حالا گزینه Add to Stickers را انتخاب کنید.


با این کار، درست مثل روش قبلی مجددا پیش نمایشی از تمام استیکرهای آن مجموعه را مشاهده خواهید کرد که در صورت تأیید، همگی شان به مجموعه شخصی شما اضافه خواهند شد.


برای حذف، مخفی نمودن یا کپی کردن لینک هر مجموعه استیکر هم می توانید به بخش Settings تلگرام مراجعه کرده و سپس از بخش Messages گزینه Stickers را انتخاب کنید.


منبع techfollow اینستاگرام

تفاوت حروف G , ,E H H+ LTE که در بالای صفحه گوشی دیده میشود چیست؟

تفاوت حروف G , ,E H H+ LTE که در بالای صفحه گوشی دیده میشود چیست؟

این علامت ها به ترتیب نشان دهنده سرعت اینترنت تلفن همراه شما در آن محل می باشد.
به ترتیب از g که کمترین سرعت است تا H+ که بیشترین سرعت را دارد.


چرا در بعضی مکانها آنتن گوشی هم کم سرعت میشود و چطور میتوان این مشکل را حل کرد؟

چرا در بعضی مکانها آنتن گوشی هم کم سرعت میشود و چطور میتوان این مشکل را حل کرد؟

با ورود به یک محل جدید گوشی شما به یکی از دکل های مخابراتی متصل میشود. این دکل ممکن است در فاصله نزدیک یا دور از شما باشد.به همین دلیل است که حتی با روشن و خاموش کردن گوشی در بعضی اوقات آنتن بهتری خواهید داشت.
اما راه بهتر این است که ابتدا به قسمت setting بروید . سپس گزینه mobile network را انتخاب کنید( اگر نبود ابتدا more را انتخاب کنید تا این گزینه ظاهر شود) حال گزینه network operators را انتخاب کنید. حالا دو حالت ظاهر میشود که باید گزینه select manaually را انتخاب کنید و ok کنید. حال کمی صبر کنید تا تمام آنتنهای اطراف شما ظاهر شود. (مثل irancell , IR-mci , rightel )

حالا روی شبکه مورد نظر خود کلیک کنید مثلا ایرانسل. البته دقت کنید مواردی که در مقابل آنها 2G یا 3G دارد بهتر است که حالت پیشرفته تر را انتخاب کنید . مثلا IRANCELL 3g سرعت بهتری نسبت به IRANCELL 2G دارد.  با این کار حتی در مواقعی که آنتن گوشی شما کاملا محو شده باشد میتوانید مجددا به نزدیک ترین مرکز متصل نموده و مشکل را حل کنید.



منبع asanamouz اینستاگرام

روش های استفاده از اینترنت


چند روش برای استفاده از اینترنت وجود دارد ؟ تفاوت آنها در چیست ؟ موارد کابرد آنها چیست ؟

پاسخ ساده : سه روش اصلی ADSL . WIMAX . GPRS 

سیستم ADSL : بوسیله خط تلفن بوده و ارزانترین روش میباشد .پس اگر خط تلفن ندارید این مورد منتفی میباشد . بسیاری از شرکتها این سرویس را ارائه میدهند که  بهترین آنها شاتل ، داتک ، پارس آتلاین ، آسیا تک و ... میباشد . 

سیستم Wimax  وایمکس : اگر خط تلفن ندارید و یا امکان دارد به زودی جابجا بشوید ( مانند مستاجرین یا کسانی که زیاد سفر میکنند) از وایمکس استفاده کنید . هزینه آن کمی بیتشر بوده ولی میتوان آنرا در کل کشور جابجا کرد . دو شرکت مبین نت و ایرانسل این سرویس را ارائه میدهند .

سیستم  GPRS جی پی آر اس : اگر مثل بنده در طول روز بیشتر زمان خود را بیرون از منزل هستید میتوانید بدون داشتن مودم و دستگاه خاص اینترنت را از طریق سیم کارت موبایل خود دریافت کنید . این روش کمی از دو روش قبلی گرانتر ولی کاملا شخصی میباشد و استفاده آن هر روز متداولتر  میشود . سه اپراتور اصلی کشور یعنی همراه اول ، ایرانسل و رایتل این سرویس را ارائه میدهند .

نتیجه : سرویس ADSL  ثابت بوده و فقط در آن محل قابل استفاده است . سرویس وایمکس  قابلیت جابجایی داشته ولی نیاز به برق یا باتری دارد و سرویس GPRS  فقط نیاز به گوشی و سیم کارت شما  دارد .


منبع : asanamouz در ایستاگرام

ترجمه مقاله تکنیک های مدیریت انرژی در شبکه های سنسوری بی سیم

عنوان انگلیسی مقاله: A Survey on Power Management Techniques in Wireless Sensor Network
عنوان فارسی مقاله: تکنیک های مدیریت انرژی در شبکه های سنسوری بی سیم
دسته: کامپیوتر - فناوری اطلاعات
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 6
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
یک شبکه ی سنسوری بی سیم(WSN)  را می توان شبکه ای موردی (Ad-Hoc) دانست. در شبکه ی سنسوری بی سیم، گره ها در داخل یک شبکه ی مشارکتی سازمان دهی میشوند. WSN را میتوان شبکه ای دانست که شامل گره های متصل به منبع باتری بوده و وظیفه ی این گره ها، مسیر یابی داده ها از گره ی منبع به مقصد میباشد. هر گره، برای انتقال یا دریافت داده ها در شعاع دریافت یا ارسال ، انرژی مشخصی را مصرف می کند. بنابراین، مدیریت انرژی در این شبکه ها، یکی از مباحث عمده ای برای شبکه های سنسوری بی سیم مطرح میشود. در این مقاله، مطالعه ای بر روی شِماهای متعددی که مدیریت انرژی را به منظور بیشینه سازی بهره وری در WSN مد نظر دارند، پرداخته شده است.
واژگان کلیدی: مدیریت انرژی ، MLRP،DSDV،DRS،MERP،  مسیریابی، شبکه های سنسوری
1.مقدمه
یک شبکه ی سنسوری بی سیم(WSN) را میتوان به عنوان شبکه ای از گره های کوچک، خودمختار و متصل به منبع انرژی باتری در نظر گرفت که عموماٌ فاقد محدودیت های انرژی هستند. در صورتی که بعضی از منابع،مسیر خود را به سمت مقاصد هماهنگ نسازند، این امکان وجود داشته تا یک یا چند گره در شبکه، به دلیل استفاده ی بیش از حد از منابع انرژی، از نظر انرژی تخلیه شده و شبکه ممکن است دچار وقفه گردد. در صورت بروز این مشکل، انرژی موجود در منابعی که ارتباط خود را با منبع از دست داده اند اتلاف شده و هیچ راهی برای مسیریابی داده ها و ارسال آن به مقصد باقی نمی ماند. شبکه ی نشان داده شده در شکل 1 را در نظر بگیرید. این شبکه شامل ده گره بوده که از بین آنها، سه گره ی منبع و یک گره نیز مقصد را تشکیل داده اند. یک یال بین دو گره،  حاکی از این بوده که با این فرض که ارتباطات دوطرفه می-یاشد،گره ها می توانند با هم محاوره داشته باشند. در داخل شبکه، گره های خاصی وجود داشته که بدیهی است انرژی بیشتری را برای حفظ اتصالات خود، نسبت به سایر گره ها مصرف می کنند.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

ترجمه مقاله روش تخصیص چند فرکانسی در شبکه های مِش بی سیم

عنوان انگلیسی مقاله: A Cluster Based Multi-Radio Multi-Channel Assignment Approach in Wireless Mesh Networks
عنوان فارسی مقاله: یک روش تخصیص چندکاناله-چند فرکانسی در شبکه های مِش بی سیم
دسته: کامپیوتر و فناوری اطلاعات
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 7
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
شبکه های مِش بی سیم(WMNs)  امروزه به دلیل اینکه به یکی از ابزارهای مؤثر در زمینه ی فراهم ساختن اینترنت BroadBand  مبدل گشته اند، مورد توجه زیادی قرار گرفته اند. در این شبکه ها، بهره وری و توان کاری، یکی از معیار های مهم مشخص کننده ی کیفیت سرویس می باشد. این شبکه ها، از فرکانس های رادیوئی چندگانه و کانال های ارتباطی متعامد ، به منظور کاهش تداخلات و درعین حال افزایش توان کاری استفاده می کنند. در کار صورت گرفته شده توسط ما، ما یک شِمای تخصیص کانال بر مبنای کلاستر را پیشنهاد می کنیم و فرض می کنیم که  واسط های رادیویی بی سیم نیز مجهز به کارت واسط شبکه IEEE 802.11  می باشند. ما به طور وسیعی به وسیله ی شبیه ساز شبکه NS-2، به شبیه سازی کارهای خود پرداخته و نتایج را با تکنیک های تخصیص کانال مشهور مقایسه کرده ایم، که نتیجه ی آن، یک افزایش قابل توجهی در توان کاری شبکه بوده است.
واژگان کلیدی:
شبکه های مِش بی سیم چند رادیوئی، الگوریتم، خوشه بندی(کلاسترینگ)، تخصیص کانال، توان کار، و شبیه سازی
1.مقدمه
شبکه های مِش بی سیم[1,2] ، با درجه ی بالایی از تحمل پذیری در برابر خطا و هزینه ی بسیار پایین توسعه و نگهداری، خود را به صورت پویا سازماندهی و پیکربندی می کنند. روش های جایگزینی برای شبکه های Wi-Fi مرسوم وجود دارد، که نیاز به زیرساختارهای بزرگی داشته و متحمل مسئله ی اتصالات Last Mile می باشند.WMN ها، پلت فرمی را فراهم ساخته اند که نوع های متعددی از شبکه ها اعم از WSN، Wi-Max و شبکه های سلولا را در آن پلت فرم ادغام کرده و اتصالات اینترنت Broadband   را برای گره های سیال و یا نواحی دور دست فراهم ساخته است. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

ترجمه مقاله کدینگ شبکه بر مبنای پروتکل همه پخشی ایمن در شبکه های مِش بی سیم

عنوان انگلیسی مقاله: Network Coding Based Reliable Broadcast Protocol in Multi-Channel Multi-Radio Wireless Mesh Networks
عنوان فارسی مقاله: کدینگ شبکه، بر مبنای پروتکل همه پخشی ایمن در شبکه های مِش بی سیم چند کاناله، چند فرکانسی
دسته: کامپیوتر - فناوری اطلاعات
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 17
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
شبکه های مِش بی سیم  (WMNs)چند کاناله-چند فرکانسه(MCMR)  را می توان یکی از نمونه  شبکه های بی سیم چند هاپه  دانست. در یک MCMR WMNs مرسوم، هر گره دارای چندین پیام رادیویی با چندین کانال موجود بر روی هر رادیو می باشد، که به گره ها اجازه داده تا بتوانند ارسال و دریافت های همزمانی داشته باشند. بناباین، کارائی شبکه نیز بهبود پیدا می کند. همه پخشی ایمن، به عنوان یک تکنولوژی کلیدی در WMNها می تواند انتقال داده ها را به صورت مؤثر و کارآمد فراهم سازد.GreedyCode یکی از کدینگ های شبکه بوده که بر مبنای پروتکل همه پخشی ایمن میباشد. این کدینگ به وسیله ی گروه ما قبلاٌ پیشنهاد شده بود. در این مقاله، ما سناریوهای همه پخشی یک به چند را در نظر می گیریم  و یک پروتکل جدید GreedyCode ایمن را ارائه خواهیم داد که از دو جزء تشکیل شده است: تخصیص زمان و برنامه ریزی لینک.
به طور خاص، ما یک استراتژی تخصیص کانال سطحی (LCAS) را پیشنهاد میکنیم و تعداد بسته های داده ای را که قرار است در هر زمان بر اساس اطلاعات بازخورد ارسال شود را نیز از گره های همسایه ی هاپ مشخص می کنیم. علاوه بر این، هر گره ی واسط که داده ها را به صورت کامل دریافت می کند ، می تواند آن داده ها را به گره هایی ارسال کند که دیگر این پروسه را تکرار نکند. این پروسه تا زمانی که تمامی گره های مقصد داده ها را به صورت کامل دریافت کنند، تکرار می شود. نتایج شبیه سازی نشان میدهد که روش ما دارای تأخیر بسیار کمی در شبکه و توان کاری بالایی نسبت به پروتکل های جاری مانند Greedy Code ، MCM و غیره میباشد.
1. مقدمه
شبکه های مِش بی سیم  (WMNs)چند کاناله-چند فرکانسه(MCMR)  را میتوان یکی از نمونه های شبکه های بی سیم چند هاپه  دانست. این شبکه ها، به وسیله ی موازی سازی ارسال بسته ها بر روی چندین کانال و فرکانس، توان کاری شبکه را افزایش می دهند. همچنین از این شبکه ها می توان در مسئله ی Last Mile برای توسعه ی اتصالات اینترنت استفاده کرد[1].
همه پخشی ایمن به عنوان یک تکنولوژی کلیدی می تواند انتقال داده ها را به صورت ایمن فراهم سازد، از این رو این یک مسئله ی اساسی است که چطور یک گره می تواند این اطمینان را پیدا کند که داده ها را به صورت کامل علیرقم کیفیت پایین لینک ها دریافت کرده است.
کدینگ شبکه(NC) که توسط Ahlsede[2]  پیشنهاد شد، باعث افزایش کارائی شبکه می شود. به وسیله ی ترکیب محتوای بسته های چند تایی قبل از ارسال، و همه پخشی بسته های کدگذاری شده ی متفاوت به وسیله ی گره های واسط، NC باعث کاهش انتقال های دوگانه یا چندگانه می گردد.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

ترجمه مقاله رویکردی بر توابع استلزام فازی

عنوان انگلیسی مقاله: A Survey on Fuzzy Implication Functions
عنوان فارسی مقاله: رویکردی بر توابع استلزام فازی
دسته: کامپیوتر - فناوری اطلاعات
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 23
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
یکی از عملیات های کلیدی در منطق  و استدلال تقریبی فازی، استلزام فازی است، که معمولاٌ به وسیله ی یک عملگر باینری I، که تابع استلزام نام دارد، صورت میگیرد.بسیاری از قوانین فازی که بر مبنای سیستم ها میباشند، پروسه ی مداخله ی خود را به وسیله ی این عملگرها صورت داده و مسئولیت انتشار عدم قطعیت در استدلال فازی را نیز بر عهده میگیرند. علاوه بر این، آنها ثابت کرده اند که در سایر حوزه ها مانند مقایسه ی روابط فازی، معادلات رابطه ای فازی، ریخت شناسی ریاضی فازی و پردازش تصاویر نیز کاربرد دارند. هدف این مقاله، ارائه ی رویکردی در زمینه ی توابع ضمنی فازی بوده که معمولاٌ به وسیله ی سایر عملگرهای تراکم نیز تشکیل میشوند.
4 روش مرسوم برای تعریف این استلزامات و مشخصه های آنها در حوزه های گسسته نیز بررسی میشود.
واژگاه کلیدی: تابع تراکم، استلزام گسسته، معادله ی عملیاتی، تابع استلزام، t-conorm، t-norm

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

ترجمه مقاله مفهوم ناب و تأثیرات آن بر روی محیط کاری

عنوان انگلیسی مقاله: Lean and the working environment: a review of the literature
عنوان فارسی مقاله: مفهوم ناب و تأثیرات آن بر روی محیط کاری
دسته: مدیریت - مدیریت تولید
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 19
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف: از زمان پیدایش مفهوم ناب یا Lean و محیط کار، تأثیر آن بر روی کارمندان در سازمان های کاری مورد بررسی قرار گرفته است. هدف این مقاله، ارائه ی رویکردی علمی بر روی تأثیرات ناب در محیط کار و سلامتی کارمندان میباشد.
طراحی/متودولوژی و روش: پایگاه داده های مختلفی در این باره برای مطالعات ناب و محیط کاری مورد بررسی و جستجو قرار گرفتند. به صورت کلی، 11 مطالعه با تأثیرات کمیتی ناب، در این مقاله بررسی شده است. متودولوژی و نتایج حاصله نیز به منظور استخراج اطلاعاتی در مورد مفهوم ناب و تأثیر آن در محیط کاری مورد تحلیل قرار گرفته اند.

یافته ها: مدارکی قوی وجود دارد مبنی بر اینکه در شرایط کاری با پیچیدگی کم و کارهای دستی، مفهوم ناب  دارای تأثیراتی منفی بر روی محیط کاری  و سلامتی کارمندان. اگرچه تأثیراتی مثبت در زمینه ی ناب و تأثیر آن بر روی محیط کار نیز وجود دارد، ولی ضروری است تا از مدل های ساده ی علت و معلول شروع کرده تا مدل های بسیار جامع و پیچیده پیش رویم، تا اینکه بتواند ناب و مفاهیم مبهم باز در مورد آن و همچنین تأثیرات مثبت و منفی آنرا درک کنیم.

محدودیت ها و استلزامات پژوهش: مدارکی وجود دارد مبنی بر محدودیت هایی که در زمینه ی ناب و تأثیر آن بر روی محیط کاری بیرون از صنعت تولید وجود دارد. در این مقاله فقط مباحث محدودی در زمینه ی یک استراتژی پیاده سازی ارائه شده است.
استلزامات عملی: سازمانی هایی که با افراد ضعیف از نظر جسمانی سروکار دارند، باید تلاش هایی را به منظور اجتناب از محیط کاری ناقض برای کارمندان دستی صورت دهند. نقش کارمندان در کاربرد های عملی ناب  نیز یکی از راه های احتمالی برای توسعه ی یک محیط کاری سالم است.
ابتکار/ارزش: این اولین مقاله ای است که از مدارک بدست آمده از پژوهش های فعلی برای بررسی روابط پیچیده و مبهم بین مفهوم ناب  و محیط کاری صورت گرفته است.

واژگان کلیدی:صنایع تولیدی، تولید ناب،کارمندان، نقش کارمندان، محیط کاری، فعالیت پژوهشی، سلامتی، پیاده سازی

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

ترجمه مقاله مدل های ایجاد رفتار به صورت خودکار، در سیستم های انطباقی

عنوان انگلیسی مقاله: Automatically Generating Behavioral Models of Adaptive Systems to Address Uncertainty
عنوان فارسی مقاله: مدل های ایجاد رفتار به صورت خودکار، در سیستم های انطباقی به منظور حل مسئله ی عدم قطعیت
دسته: کامپیوتر و فناوری اطلاعات
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 17
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
اصولاٌ برنامه های کاربردی با تضمین اطمینان بالا ، در جهت پاسخ به تغییرات محیطی، وابسته به سیستم های تطبیقی پویا(DAS)  میباشند، و در عین حال، نیازمندی های تابعی و تمایلات غیرتابعی را نیز برآورده میسازند.
مثال هایی شامل حافظت از زیرساختارهای محسوس و سیستم های حمل و نقل میباشد. یک ADS متشکل از مجموعه ی از (غیرانطباقی) سیستم های هدف(که به صورت مدل های UML نشان داده میشوند) و یک مجموعه از انطباقاتی هستند که تبدیلات بین سیستم های هدف را درک میکنند. دو منبع عدم قطعیت در DAS عبارتند از:
1. پیش بینی محیط اجرایی در آینده
2. استفاده از سبک سنگینی های تابعی و غیر تابعی در پاسخ به تغییرات محیطی.
    به منظور رویارویی با مسئله ی عدم قطعیت، بر آن شدیم تا با استفاده از ارگانیسم های زنده که به طور قابل ملاحظه ای در تطبیق با تغییرات محیطی کارآمد هستند، این مسئله را بررسی و تحلیل کنیم. در این مقاله، یک روش مبتنی بر تکامل دیجیتال را به منظور ایجاد مدل هایی برای نمایش سیستم های هدف ممکن، که در شرایط متعدد محیطی کاربرد دارند و به توسعه دهندگان اجازه ی تشخیص تفاوت های بین مدل های تابعی و غیرتابعی را میدهد، تشریح خواهیم ساخت.سپس نقشی کمک کننده را برای توسعه دهنده در جهت انتخاب سیستم های هدف برای DAS عرضه خواهیم کرد.
1.مقدمه
اصولاٌ برنامه های کاربردی با تضمین اطمینان بالا ، در جهت پاسخ به تغییرات محیطی، وابسته به سیستم های تطبیقی پویا(DAS)میباشند، و در عین حال، نیازمندی های تابعی و تمایلات غیرتابعی را نیز برآورده میسازند.
مثال هایی شامل حافظت از زیرساختارهای محسوس و سیستم های حمل و نقل میباشد. یک ADS متشکل از مجموعه ی از (غیرانطباقی) سیستم های هدف(که به صورت مدل های UML نشان داده میشوند) و یک مجموعه از انطباقاتی هستند که تبدیلات بین سیستم های هدف را درک میکنند. ما از عبارت دامنه برای استناد به مجموعه ی خاصی از شرایط محیطی که باید به وسیله ی سیستم هدف با آن روبرو شویم استناد میکنیم(مانند شبکه های نویزی، خطای سنسور، و باتری پایین که همگی برای یک دامنه صحیح هستند). مهندسی برگرفته از مدل   که به طور موفقیت آمیزی به اصلاح مدل ها از تحلیل تا طراحی میپردازد و سپس به صور خودکار کد هایی را تولید میکند[1]، میتواند برای پیشتیبانی از توسعه ی یک DAS و به وسیله ی مدل سازی هر کدام از سیستم های هدف به عنوان یک مدل UML (مانند دیاگرام کلاس و مدل رفتاری ، در مقایسه با یک مجموعه از دیاگرام های وضعیت تعامل) و انطباق به عنوان تبدیلات در بین آنها استفاده شود

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید