ترجمه مقاله تاثیر فاکتورهای مختلف بر نوآوری محصولات شرکتها

عنوان انگلیسی مقاله: The effect of external and internal factors on firms product innovations
عنوان فارسی مقاله: تاثیر فاکتورهای داخلی و خارجی بر روی نوآوری محصول شرکت
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 25
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در این مقاله، به بررسی تاثیر فاکتورهای داخلی و خارجی شرکت در مورد تازگی نوآوری محصول و اینکه چگونه این تاثیرها در صنایع مختلف، متفاوت می باشد، می پردازیم. ما سه مدل اقتصادسنجی را برای تعیین تاثیرات مجزای هر یک از این فاکتور ها، قابلیت تفسیر مشترک و تاثیرات تعامل در میان آن ها، مورد بررسی قرار می دهیم. این تحلیل ها بر مبنای 6094 نمونه ازشرکت های تولیدی می باشد، که حاصل بررسی نوآوری فناوری سال 2000 کشور اسپانیا می باشد. نتایج نشان می دهد که قابلیت فناوری شرکت، که از تحقیق و توسعه داخلی حاصل شده، به عنوان عوامل تعیین کننده اصلی نوآوری در محصول می باشد. آن ها همچنین بیان می کنند که حضور سطح بالای چنین رقابتی، فرصت های فناوری حاصل شده از عوامل غیر صنعتی به عنوان عامل تعیین کننده نوآوری، دارای اهمیت کمتری می باشند. ما نشان دادیم که وامل تعیین کننده نوآوری متفاوت بوده و بستگی به بخش های صنعتی و میزان نو بودن محصولات تولید شده دارد.
1. مقدمه 
مشخص کردن عوامل تعیین کننده نوآوری فناوری در شرکت ها به یک موضوع جالبی در تحقیقات تجربی در زمینه نوآوری می باشد. این موارد کلا از نقطه نظر جنبه اقتصاد صنعتی و جنبه مدیریت اقتصادی مورد بررسی قرار گرفته است.
بررسی ها در حوزه اقتصاد صنعتی از این فرضیه شروع شده است که سطح نوآوری در شرکت می تواند به صورت ویژگی های ساختاری یک صنعت توضیح داده شود. و این موارد نیز امکان پذیر می باشد تا قابلیت الگوی کلی از تغییرات فناوری مربوط به صنایع خاص را مد نظر قرار داده یا به صورت کلی این موارد را کنار بگذاریم. این موارد شامل بررسی تاثیر ویژگی های یک صنعت مانند فرصت های موجود در بازار، مناسب بودن شرایط و ... می باشد. تمرکز خاصی نیز بر روی اندازه و ساختار شرکت به عنوان عوامل تعیین کننده در نظر گرفته شده است. نتایج چنین مطالعاتی به صورت مبهم می باشد. بعضی افراد نیز فرضیه های سنتی را که باعث ارتباط خاص بازار و اندازه شرکت هایی با عملکرد نوآوری مناسب هستند، معتبر می دانند . ولی دیگران مخالف چنین مواردی می باشند.


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

ترجمه مقاله هزینه های تحمیلی غیبت کارکنان در شرکت ها

عنوان انگلیسی مقاله: Teamwork, monitoring and absence
عنوان فارسی مقاله: کار گروهی، نظارت و غیبت در محیط کار
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 29
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
ما در اینجا مدلی را ارائه می کنیم که نشان می دهد شرکت هایی که دارای بازدهی کارگری وابسته به هم می باشند (تولید گروهی)، هزینه های بالاتری را در نتیجه غیبت آنان پرداخته و در نتیجه منابع بیشتری را بر روی نظارت برای کنترل کردن غیبت صرف می کند. بنابراین شرکت هایی که دارای تیم تولیدی می باشند، در موارد مشابه می بایست میزان غیبت کمتری را داشته باشند. با استفاده از بررسی روابط استخدامی محل کار (بریتانیا)، ما به عنوان اولین کسانی می باشیم که به برآورد هر یک از این ارتباطات پرداخته و نشان می دهیم که غیبت دارای هزینه بیشتری در تیم های تولیدی می باشد. شرکت هایی که دارای تولیدات تیمی می باشند که در آن نظارت های بیشتری صورت می گیرد به همراه تولید تیمی  غیبت هارا کاش می دهد. 
ا. مقدمه
هزینه اقتصادی غیبت از کار بسیار بالا بوده و غیبت از کار مورد توجه بسیاری از اقتصاددانان می باشد. این پدیده این فرایند را به ذهن نمی آورد که چنین هزینه هایی تحمیل کننده می باشند. یکی از رایج ترین نظرات اقتصادی در مورد غیبت از کار به عنوان یک بعد از ملزومات در مورد کار می باشد. با این وجود اگر ساعت های کاری قرارداد توسط روابط مربوط با استخدام ایجاد نگردد مفاهیم مربوط به غیبت از کار وجود نخواهد داشت. بنابر این برون و سژن درخواستی را برای محدودیت ساعت های کاری بیان کردند. آن ها پیشنهاد می دهند که اقتصاد دانان باید تاکید بیشتری را بر روی نقش های مربوط به تقاضای کار و محدودیت ساعات کاری قراردهند و غیبت از کار درنظر گیرند.
چندین مورد درباره مطالعات اخیر به این تقاضاها با استفاده از محدود کردن متغیر های مربوط به این شرکت ها در تعیین حداقل ساعات قرارداد و اجرای آن ها انجام شده است. بارمبی و بارمبی و همکارانش نشان دادند که ساختار های مربوط به قرارداد کاری یک فرایند مهمی در تعیین هزینه های روزانه غیبت ها و خسارات ناشی از آن ایفا می کند.این به دنبال کار های اخیری که توسط بارمبی و همکارانش انجام شد نشان می دهد که ساختار های مربوط به طرح های ضعیف، این غیبت ها را تحت تاثیر قرار می دهد که این فرایند مخالف با ساختار های مدیران بر اساس هزینه های موجود غیبت در شرکت ها می باشد.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

ترجمه مقاله تاثیرات عدالت محوری بر روی رضایت و بهبود خدمات (SR)

عنوان انگلیسی مقاله: Satisfaction with service recovery, perceived justice and emotional responses
عنوان فارسی مقاله: رضایت از بهبود خدمات :عدالت محوری و واکنش های احساسی
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 15
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این پژوهشی به بررسی ارتباط بین عدالت محوری، هیجانات، و رضایت در طی بهبود خدمات (SR) می پردازد. تحقیق کنونی مدلی را مطرح می کند که به تحلیل تاثیرات مستقیم عدالت بر روی رضایت به همراه تاثیر غیرمستقیم آن از طریق احساسات می پردازد. بررسی میدانی که درک مصرف کننده از شرایط بهبود خدمات (SR) در بخش تلفن همراه مد نظر قرار می دهد، این مدل را آزمایش می کند. این مقاله به بررسی تاثیرات نسبی ابعاد مربوط به عدالت محوری بر روی رضایت و احساسات ایجاد شده توسط  بهبود خدمات (SR) می پردازد. نتایج نشان می دهد که هر سه بعد عدالت محوری رضایت را تحت تاثیر قرار می دهد، و عدالت رویه ای بیشتریت تاثیر نسبی را نشان داده و همچنین تنها بعدی می باشد که احساسات را تحت تاثیر قرار می دهد. نتایج همچنین نشان می دهد که هیجانات منفی می تواند به عنوان واسطه ای در مورد تاثیرات عدالت محوری بر روی رضایت با بهبود خدمات (SR)  باشد.
1. مقدمه
فاکتورهایی که خارج از کنترل سازمان ها می باشد، تولید و ارائه خدمات را تحت تاثیر قرار می دهد. بسیاری از خدمات مبتنی بر فرد می باشند که نیازمند روابط متقابل متنوعی با مصرف کننده و هماهنگی بین خدمات دهنده های مختلف می باشد. بنابراین کیفیت ارائه خدمات بستگی به وضعیت و رفتار کارکنان، انتظارات مصرف کننده، و رفتار مصرف کنندگان دیگر نیز دارد. علاوه بر این تولید و مصرف بسیاری از خدمات که در زمان یکسان واقع می شود به این معنی می باشد که هیچ نظارتی در ارتباط با ارائه خدمات وجود ندارد. اگرچه شرکت های خدمات دهنده تلاش می کنند تا سطح کیفیتی بالایی در فعالیت هایشان داشته باشند آن ها قادر نخواهند بود تا به طور کل موانع را طی ارائه خدمات از بین برند. حتی سازمان های مشتری محوری که دارای برنامه هایی با کیفیت بالا می باشند قادر به از بین بردن تمام موانع مربوط به ارائه خدمات نمی باشند. بهبود خدمات (SR) در شرکت ها به معنی لحظاتی می باشد که برای رضایت مشتریان و قوی کردن روابط با آن ها دارای اهمیت می باشد. 


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

ترجمه مقاله بررسی ارتباط بین مدیریت دانش و عملکرد نوآوری

عنوان انگلیسی مقاله: Exploring the relationship between knowledge management practices and innovation performance
عنوان فارسی مقاله: بکارگیری روابط بین فعالیت های مدیریت دانش و عملکرد نوآوری
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 7
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
فرایند نوآوری به شدت بستگی به دانش، و مدیریت دانش داشته و سرمایه انسانی باید به عنوان بخش مهمی از انجام هر نوع کسب و کار باشد. پژوهش های اخیر نشان داده است که سازمان ها در رویکردشان، سازگار با مدیریت دانش (KM) نبوده، و روش های مدیریت دانشف غالبا در حوزه فناوری اطلاعات یا چارچوب انسانی با توجه به توسعه کم ان مد نظر قرار می گیرد. این مقاله به بررسی ارتباط بین مدیریت دانش و عملکرد نوآوری از طریق بررسی های مقدماتی می پردازد که تمرکزش را بر روی صنعت تولید قرار می دهد. مهمترین کاربردی که از این بررسی ایجاد شده این است که مدیران در شرکت های تولیدی تاکید بیشتری را بر روی شیوه های مدیریت منابع انسانی (HRM) قرار داده زمانی که به توسعه استراتژی نوآوری برای محصول و نوآوری فرایند می پردازند. این بررسی نشان می دهد که مدیریت دانش سهمی در عملکرد نوآوری دارد زمانیکه رویکرد های مشابه " شیوه های مدیریت منابع انسانی نرم" و " شیوه های فناوری اطلاعات سخت" به اجرا گذاشته می شود.
1- مقدمه 
در شکل ایده آل، نوآوری دارای ظرفیتی برای بهبود عملکردها، حل مشکلات، افزودن اعتبار، و ایجاد مزایای رقابتی برای شرکت ها می باشد. نوآوری در مفهوم گسترده تر به عنوان اجرای اکتشافات و ابداعات و فرایندی که توسط آن نتایج جدید، که به صورت تولیدات، سیستم ها یا فرایندها که به عرصه وجود پا می گذارند، می باشد. فرایندهای مربوط به نوآوری به شدت بستگی به دانش، به ویژه زمانی که دانش، محدوده ای فراتر از داده اطلاعات و منطق قراردادی را شامل گردد، دارد. در واقع قدرت دانش در ارتباط با ذاتی بودن آن ارزش های اصولی و فرضیاتی می باشد که تحت پشتیبانی فرایند یادگیری می باشد. از آنجایی که تمایزات پیشین بین  اهداف سازمانی، خدمات و ایده ها از بین رفته است، دانش نقش مهم تری را در سازمان ها عهده دار می باشد. بر طبق به گفته استوارت، مدیریت دانش و سرمایه انسانی به عنوان ابزار مهمی برای مدیریت هر نوع کسب و کار بوده، با این وجود تعداد کمی از افراد این حوزه رقابتی را درک می کنند. و با توجه به  پتانسیل مدیریت دانش و سرمایه فکری به عنوان منبع نوآوری ها و نوسازی، استراتژی های کسب و کار می بایست تمرکزش را بیشتر بر روی این موضوعات قرار دهد. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

ترجمه مقاله تجزیه و تحلیل دولت از مزایا و هزینه مقررات

عنوان انگلیسی مقاله: Government Analysis of the Benefits and Costs of Regulation
عنوان فارسی مقاله: تجزیه و تحلیل دولت از مزایا و هزینه مقررات
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 12
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این بررسی شامل مقالات مختصری در ارتباط با موضوعاتی می باشد که  در حال حاضر در برنامه های سیاست گذاران قرار داشته، و بنابراین به توضیح نقش تحلیل های اقتصادی در روشن کردن مباحث کنونی می پردازد. پیشنهاداتی برای ستون روزنامه ها و توضیح  بحث های گذشته می بایست به، ژورنال اقتصادی سی اگوین استورل ، موسسه شهری، واقع در خیابان NW واشنگتن دی سی ارسال گردد. 
1. مقدمه
هزینه های مرتبط با ، و مقررات ایمنی، بهداشت و محیطی به طور قابل توجهی در دهه های اخیر افزایش داشته و هم اکنون سالانه به اندازه چند صد میلیارد دلار می باشد.همچنین، به نظر می رسد که احتمالا چنین هزینه هایی در دهه بعد به طور قابل توجهی افزایش داشته باشد. با این وجود، تاثیر اقتصادی مقررات، موشکافی بسیار کمتری را نسبت به هزینه های دولتی تخمین زده شده و مستقیم به خود اختصاص می دهد. مزایای بلقوه اصلاحات نظم دهنده، قابل توجه می باشند. تحقیقات نشان می دهد که بیش از نیمی از مقررات دولت فدرال با استفاده از ارقام خود دولت، در آزمون بررسی مزایا و هزینه، موفق نبوده اند. تحقیقات زیادی وجود دارد که نشان می دهد این مقررات می تواند به طور قابل توجهی بهبود یافته، بنابراین می توانیم با منابع کمتر، زندگی افراد بیشتری را نجات دهیم. یک بررسی نشان داده است که تخصیص مجدد هزینه های لازم در ارتباط با این مقررات، با بیشترین بازدهی در جامعه می تواند به اندازه 60000 زندگی را در سال بدون هیچ هزینه اضافی نجات دهد. اخیرا کنگره توجه بیشتری را به ارزیابی تاثیر اقتصادی مقررات نشان داده است.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

ترجمه مقاله استراتژی های رقابتی و موضوعات راهبردی رقابتی در شرکت ها

عنوان انگلیسی مقاله: Critical competitive strategy issues every entrepreneur should consider before going into business
عنوان فارسی مقاله: موضوعات راهبردی رقابتی مهم که کارآفرین باید پیش از شروع کسب و کار مد نظر قرار دهد
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 24
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
موضوع تدوین و پیاده سازی استراتژی رقابتی معمولا از جنبه شرکت های بزرگ ، معتبر و اغلب چند شعبه ای مد نظر قرار می گیرد. به هنر حال، دسترسی به مزایای رقابتی پایدار برای بقای کسب و کارهای راه اندازی شده کوچکتر مهم می باشد. اگرچه تحقیقات زیادی در این زمینه انجام شده است که چگونه شرکت های تازه تاسیس ارزشی را برای بخش های خود ایجاد می کنند و چگونه آن ها می توانند به مقوله تولید بپردازند، تلاش های کمی در زمینه کاربرد ایده های راهبردی شرکت های بزرگ قدیمی برای راه اندازی کسب و کار، انجام شده است. در این مقاله ما به بررسی 11 تفاوت مجزا بین این موارد که چگونه شرکت های بزرگ، معتبر و همنوعان کوچکتر آن ها ، نوآوری های راهبردی را با نیم نگاهی به توصیه های کارآفرینان برای احتمال موفقیت بالاتر به کار می گیرند، می پردازیم. این 11 مقوله در ارتباط با قدرت بازار، اندازه بازار، ارتباط با منابع، وجود محدودیت ها، دید رقبا، انتظپیش بینیار سرمایه گذار، تولرانس ریسک سهام دار/ سرمایه گذار، فرایند ها، مدیریت سها،م سیستم ارزیابی و افق زمانی برای نتایج می باشد.
1. ابزارهای باارزش مدیریتی
این اصل پذیرفته شده می باشد که هیچ یک از استراتژی های رقابتی ذاتا بالاتر از نوع دیگر آن از نقطه نظر پتانسیل آن برای ایجاد منفعت بیشتر برای سهامداران نمی باشد. شرکت هایی همانند هیوندای، دل، وال مارت و دیز این در ایالات متحده رقابت های موفقیت آمیزی را با به کار بردن استراتژی های کم هزینه دنیال کرده اند در نقطه مقابل شرکت های همانند پورشه، اپل، تارگت و ریتز کارلتون با به کار بردن استراتژ های متفاوت تری به موفقیت دست یافته اند. به هر حال تمام این نمونه ها دارای یک چیز مشترک می باشند: آن ها شرکت های مجربی می باشند. و تمام آن ها دارای یک طرز  فکر یکسانی بوده اند. در این مقاله ما به بررسی تفاوت های بین شرکت های مجرب و شرکت های تازه تاسیس می پردازیم. شرکت های تازه تاسیس شرکت هایی می باشند که اخیرا فعالیت های خود را آغاز کرده اند.


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

ترجمه مقاله حاکمیت شرکتی فناوری اطلاعات IT

عنوان انگلیسی مقاله: Corporate governance of information technology
عنوان فارسی مقاله: حاکمیت شرکتی فناوری اطلاعات
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 14
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف بین المللی استانداردسازی بین المللی ایجاد چارچوب اصولی برای استفاده توسط مدیران به منظور ارزیابی، مدیریت و نظارت استفاده از فناوری اطلاعات (IT) در سازمان هایشان می باشد. 
بیشتر سازمان ها از فناوری اطلاعات به عنوان ابزار کسب و کار بنیادین استفاده کرده و شرکت های کمی وجود دارد که بتوانند به صورت کارآندی بدون آن فعالیت کنند. فناوری اطلاعات همچنین به عنوان فاکتور مهمی در طرح های کسب و کار آینده بسیاری از سازمان ها می باشد. 
هزینه های مربوط به فناوری اطلاعات بخش قابل توجهی از هزینه های سازمانی منابع انسانی و مالی را به خود اختصاص می دهد. به هر حال بازده این سرمایه گذاری ها به طور کامل مشخص نبوده و تاثیر معکوس آن بر روی سازمان هامی تواند قابل توجه می باشد. 
دلایل اصلی مربوط به آین بازدهی منفی، تاکید بر روی جنبه های مالی، فنی و زمانبندی فعالیت های IT نسبت به تاکید بر روی کل شرایط کسب و کار در مورداستفاده از فناوری اطلاعات می باشد. 
این استاندارد در ارتباط با تعریف حاکمیت شرکتی می باشد که بر مبنای گزارش کمیته در مورد جنبه مالی حاکمیت شرکتی در سال1992 می باشد. گزارش کادبری همچنین تایید پایه ای را در مورد حاکمیت شرکتی در اصول حاکمیت شرکتی  OECD در سال 1999 ( که در سال 2004 بازبینی شد) ایجاد می کند. کاربران این استانداردها تشویق می گردند تا خودشان را با گزارش کادبری و اصول OECD از حاکمیت شرکتی آشنا کنند. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

ترجمه مقاله مسیر مدیریت آینده شرکت های صنعتی

عنوان انگلیسی مقاله: The Future directions of industrial Enterprises and their Management
عنوان فارسی مقاله: مسیر آینده شرکت های صنعتی و مدیریت آن ها
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 10
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
رشد فزاینده تبادل اطلاعات تمام وقت بین شرکت ها، به همراه گروه های چند شرکتی و صنف های جهانی، کانون توجه تولیدکنندگان را تغییر داده است. تولیدکنندگان به عنوان یک نهاد عملیاتی مستقل بوده که محصولات را بین یکدیگر رد وبدل می کنند. تبادل تمام وقت اطلاعات، هم اکنون موقعیتی را به وجود آورده است که فرایندهای کاری در یک شرکت، شرکت های دیگر را فورا تحت تاثیر قرار می دهد.  محیط کسب و کار به سنتی که در آن هر شرکت به طور مجزا مدیریت می شد،، به شرایطی تبدیل شده است که تصمیمات گرفته شده توسط  یک فعالیت اقتصادی مستقیما تاثیری را در تصمیمات کسب و کارهای دیگر ایجاد دارد. مدیریت امروزی شامل تعاملات مستمری بین کسب و کارها می باشد. این شرایطی می باشد که یک شرکت تولیدی در شرکت گسترده تری فعالیت دارد. در این سیستم پویای نوظهور، پیوند در این زنجیره، که بر مبنای شرکت های فردی می باشد،  از یک نهاد یکطرفه به سمت نهادهای تعاملی و بین المللی حرکت کرده است که در دنیای اینترنت به فعالیت می پردازد. عنوان تشکیلات اقتصادی به دلیل تعامل بین شرکت ها  به تدریج مورد استفاده قرار گرفت.
تعامل بین شرکت ها تاکیدی را بر روی مفهوم شرکت های توسعه یافته دارد. این مسئله مهم می باشد تا تمایز بین شرکت ها و بنگاه های توسعه یافته را مشخص کنیم.
- یک شرکت به طور قراردادی به این صورت تعریف می گردد، یک موسسه سودآور با حاکمیت مدیریتی و مجموعه ای از مسئولیت ها و مالکیت. آن دارای مسئولیت و کنترل بر روی فعالیت خود بوده و قانونا معتبر می باشد.


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

ترجمه مقاله ظرفیت سازی از طریق مشارکت در سازمان های غیردولتی (NGO)

عنوان انگلیسی مقاله: Capacity Building Through Partnership: Intermediary Nongovernmental Organizations
عنوان فارسی مقاله: ظرفیت سازی از طریق مشارکت: سازمان های واسطه غیردولتی به عنوان بازیگران محلی و جهانی.
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 6
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
مشارکت و ظرفیت سازی به عنوان استراتژی رایجی در میان سازمان های غیردولتی واسطه (NGOs) شده است. مشارکت به عنوان روشی برای مدیریت مرکزی NGO (سازمان های غیردولتی ) اداری و ظرفیت سازی به عنوان اقدامی برای تقویت NGO (سازمان های غیردولتی )های محلی می باشد. این مقاله به بررسی موارد مرتبط به سازمان های غیردولتی (NGO) می پردازد که استراتژی منحصر به فردی را در مورد ادغام ظرفیت سازی از طریق مشارکت ایجاد می کنند. در این بین، نشان داده شده است که بده بستان ها شامل انتخاب ساختار نظارتی مناسبی می باشد. مشاهده شده است که، اگرچه اثبات شده است که شکل های نظارتی شبکه غیرمتمرکز ، نوآوری قدرتمندی می باشد، تناقض آشکاری نیز وجود دارد. مشخصا، در این مورد، که هدف انتقال جنبه ها و ارزش های خاص در مورد توسعه پایدار می باشد، چنین استراتژی، مجموعه پیچیده ای از این بده بستان ها را مطرح می کند. با مد نظر قرار دادن تجارب این سازمان، محقق پیشنهاد می کند که سازمان "شکل جمعی" می تواند بازدهی نظارت حداکثر را برای سازمان های غیردولتی واسطه همانند موردی که در اینجا مورد بررسی قرار داده می شود، ایجاد کند. 
کلیدواژه: ظرفیت سازی؛ سازمان های غیردولتی واسطه؛ مدل مشارکت؛ نظارت؛ متمرکز سازی، غیر متمرکزسازی
سازمان های غیردولتی (NGOs) حضورشان را به عنوان بازیگران مهم جوامع مدنی نشان داده اند. به هر حال یکی از دلایل مهم ناتوانی آن ها برای ایجاد تاثیر پایدار، عدم توانایی آن ها برای ایجاد پیوند مناسب بین فعالیتشان در سطح عمومی و نظام های سیاسی اجتماعی بزرگتر و ساختار سازمانی می باشد، که در آن قرار دارند. به عبارت دیگر، این مسئله به عنوان یکی از دلایل مذاکره بین بخش های محلی و ساختارهای جهانی می باشد. این مسئله در شزایط دنیای جهانی سازی شده شدیدتر می گردد، که نهادهای جهانی مذاکره کننده به اندازه ارسال خدمات محلی مهم بوده و دارای تاثیر پایدار بر روی تلاش به منظور توسعه می باشد.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

ترجمه مقاله رابطه بین اعتماد و بی اعتمادی در مدیریت

عنوان انگلیسی مقاله: Understanding the Relationship between Cynicism and Trust
عنوان فارسی مقاله: درک رابطه بین اعتماد و بی اعتمادی در مدیریت
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 9
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این مقاله به بررسی ماهیت سوء ظن، رابطه آن با اعتماد بین فردی، و اینکه چگونه رفتار، تاثیر سوء ظن بر روی اعتماد را کنترل می کند، می پردازد. ما نشان می هیم که سوء ظن نگرشی را نشان می دهد که متشکل از عقاید و احساسات منفی می باشد که درک افراد را از عملکرد و رویدادها تحت تاثیر قرار داده و به این ترتیب اعتمادشان را تحت تاثیر قرار می دهد. این شرایط احتمالا زمانی روی می دهد که عوامل موقعیتی مبهم می باشند. سه بررسی، این قضیه را مد نظر قرار می دهد. با استفاده از فعالیت های پروژه ای، بررسی 1 به اثبات این موضوع می پردازد که سوء ظن در ارتباط با افکار و احساسات منفی و عدم اعتماد می باشد. بررسی 2، که بررسی میدانی می باشد، به حمایت از نقش واسطه برای رویدادهای موردنظر پرداخته که از نقطه نظر پیش بینی های به وقوع پیوسته در ارتباط با سوء زن و اعتماد، مد نظر قرار می گیرد. بررسی 3، پژوهشی می باشد که ما به مدیریت رفتارهای قابل ارجاع موارد مشخص می پردازیم، و دریافته ایم که زمانیکه گفته ها یا فعالیت های افراد دیگر به طور مشخصی  قابل اعتماد و غیرقابل اعتماد باشد، سوء ظن دارای تاثیر کمی بر روی درک اعتماد بوده، اما زمانی که این موارد مبهم باشد، سوء ظن دارای تاثیر زیادی بر روی تفسیر رفتار می باشد. نتایج نشان می دهد که تفسیر جانبدارانه از رویدادها و رفتارهای مبهم،  منجر به اعتماد کمتری شده اما رفتارهای قابل اعتماد باعث کاهش تاثیر سوء ظن بر روی اعتماد می گردد. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

ترجمه مقاله سبک مدیریت تحول ، رقابت بازاری و عملکرد شعب

عنوان انگلیسی مقاله: Transformational leadership style, market competition and departmental performance
عنوان فارسی مقاله: سبک های مدیریت تحول، رقابت بازاری، و عملکرد سازمانی: شواهد مربوط به هتلی در استرالیا
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 18
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این مطالعه، به بررسی روابط بین  عملکرد بخش های مالی و غیر مالی هتل، رقابت های بازاری و سبک مدیریت تحول می پردازد. بررسی  آزاد به شیوه پستی در این زمینه برای گرداوری داده انجام شد. پرسش نامه های کامل و قابل استفاده ای از مدیران 56 هتل و رستوران از بخش های مربوط به مواد غذایی و نوشیدنی، دریافت شد. سبک های مدیریت تحول، رقابت های بازاری، و عملکرد شعب با استفاده از ابزارهای مورد استفاده دربررسی های قبلی، ارزیابی شد. نتایج بررسی، نشان داده است که سبک مدیریت تحول به طور مثبتی  در ارتباط با عملکرد غیر مالی بوده که در عوض به طور مثبتی  در ارتباط با عملکرد مالی بود است. به هر حال هیچ رابطه ای بین رقابت بازاری و عملکرد های مالی و غیر مالی یافت نشد. 
تمام کسب و کار های امروزی،همانند هتل ها، در رقابت بازاری شدیدی فعالیت می کنند. این فرایند به دلیل سرعت تغییرات فناوری، آگاهی مشتریان از کیفیت ها و موجود بودن مجموعه وسیعی از خدمات و محصولات می باشد. این موضوع مورد بحث می باشد که یک راه برای مدیریت رقابت شدید بازار این می باشد که مدیران ارشد تمرکز خود را بر روی شیوه مدیریت تحول قرار دهند. بر طبق به گفته باس (1985) مدیران تحول دارای بینش واضحی بوده و دارای استعدادی برای انتقال آن به کارکنان شان می باشند. این مدیران به عنوان یک مدل های نقش آفرین بوده و کارمندان را تحریک می کنند تا منفعت شرکت ها را بالاتر از منفعت شخصی در نظر بگیرند. باس (1985) بیان می کند که مدیران تحول دارای 5 مشخصه می باشند: خصوصیات ایده آل ( داشتن اعتماد زیاد به کارکنان)، رفتار ایده آل ( توانایی انتقال اهداف مشخص)، انگیزه های الهام دهنده ( توانایی داشتن برای انتقال اهداف مهم به شکل ساده)، محرک های ذهنی (توانایی برای بالا بردن اطلاعات، تحریک و حل مسئله) و مد نظر قرار دادن استقلال ( توانایی داشتن برای ایجاد استقلال در افراد).


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

ترجمه مقاله تئوری های تاثیر مدیریت منابع انسانی راهبردی (SHRM)

عنوان انگلیسی مقاله: Theorizing about the impact of strategic human resource management
عنوان فارسی مقاله: تئوری هایی در ارتباط با تاثیر مدیریت منابع انسانی راهبردی (SHRM)
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 21
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در این مقاله ما تئوری هایی در ارتباط با تاثیر مدیریت منابع انسانی راهبردی (SHRM) معرفی می کنیم. به طور مشخص چارچوبی را ( که حاصل بررسی، ادغام، و توسعه مبانی نظری SHRM می باشد) مطرح می کنیم که برای محققان ابزارهای نظری لازم را برای 1- توسعه ارزیابی های ساختاری کارایی سازمانی ایجاد کرده و 2- مدل های تئوری تاثیر مدیریت منابع انسانی راهبردی (SHRM) را ایجاد می کند که می تواند به طور دقیق به تفسیر و ارزیابی پیوند اصلی تئوری تاثیر مدیریت منابع انسانی راهبردی (SHRM) ( یعنی پیوندهای میان استراتژی های سازمانی، تئوری تاثیر مدیریت منابع انسانی راهبردی (SHRM)، و  کارایی سازمانی) بپردازد.
محققان همچنان در حال بررسی نظریه یکپارچه و منسجم در ارتباط با مدیریت منابع انسانی راهبردی (SHRM) می باشند. مدیریت منابع انسانی راهبردی به عنوان الگوهای برنامه ریزی شده منابع انسانی ( یعنی نیروی کار) تعریف می گردد و هدف فعالیت ها و بکارگیری مدیریت منابع انسانی راهبردی، توانمند ساختن سازمان برای تامین اهداف و مقاصد سازمانی می باشد.
تا به امروز، بررسی های مربوط به استراتژی مدیریت منابع انسانی راهبردی تمرکز خود را بر روی ارزیابی ارتباط بین استراتژی سازمان ها، سیاست های SHRM، فعالیت ها و قرار داده است که در این مقاله ما به پیوستگی استراتژی های مدیریت منابع انسانی راهبردی اشاره می کنیم. به هر حال فقدان یک چارچوب نظری، که این ارتباطات را مشخص می کند به عنوان یک عامل انفعالی در ارتباط با بحث های علمی وبه حساب می آید. به ویژه اینکه بسیاری از محققان به این بحث می پردازند که در نبود چنین چارچوب نظری، ما دارای درک کمی در ارتباط با ایجاد استراتژی مدیریت منابع انسانی راهبردی و بالا بردن کارایی سازمان ها داریم.


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

ترجمه مقاله تراز دینامیک: مدل تعادل نقطه ای

عنوان انگلیسی مقاله: The Dynamics of Alignment A Punctuated Equilibrium Model
عنوان فارسی مقاله: تراز دینامیک: مدل تعادل نقطه ای
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 12
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
چندین مقاله گذشته، تاکیدی بر روی اهمیت تراز بین کسب و کار و استراتژی های سیستم اطلاعات (IS) ، و بین ساختار کسب و کار و سیستم اطلاعات داشته اند. به دنبال پیشرفت ها در درک این تراز، این مقاله به بررسی چنین موردی می پردازد که چگونه تراز از طریق تعامل ساختار/استرانژی در کسب و کار و حوزه سیستم اطلاعاتی تغییر می کند. مشخصا، مقاله پرسش زیر را مد نظر قرار می دهد: به چه صورت، تراز با گذشت زمان تغییر می یابد؟
تغییرات در مشخصات مدیریت راهبردی سیستم اطلاعات ( که شامل استراتژی کسب و کار، ساختار کسب و کار، و نرم افزار سیستم اطلاعاتی می باشد) با گذشت زمان توسط مدل تعادل نقطه ای مورد بررسی قرار می گیرد، که شامل دوره باندمدتی از ثبات نسبی، یا تغییر پویا بوده، که توسط دوره کوتاهی از تغییرات سریع، گسترده و پویا متناوب می باشد. بررسی های موردی تغییرات در کسب و کار و ساختار و استراتژی های سیستم اطلاعات در طولانی مدت در سه سازمان نشان می دهد که مدل تعادل نقطه ای، چشم انداز باارزشی را در ارتباط با مشاهده این دینامیک ها نشان می دهد.
مدل تراز پویا ناشی از تحلیل های زیادی در رونوشت موازد می باشد. این موارد نشان می دهد که الگوی تراز در دوره زمانی طولانی ادامه می یابد، زیرا هم سطح تراز بالا بوده یا مدیران تراز پایین را به عنوان مشکل مد نظر قرار نمی دهند، و شامل تغییراتی در اکثر و یا تمام ابعاد مشخصات مدیریت سیستم اطلاعاتی راهبردی می بوده، و تغییرات تکاملی را متوقف می کند.  تحولات کامل ظاهرا نیازمند ترکیبی از محرک های قوی می باشد. در نهایت، تنظیمات بعد از تحول برای یک بعد از مشخصات مدیریت سیستم اطلاعاتی راهبردی به نظر به دنبال تغییرات تکاملی می باشد.


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

ترجمه مقاله فرایند مدیریت استعدادها

عنوان انگلیسی مقاله: Talent Management process
عنوان فارسی مقاله: فرایند مدیریت استعدادها
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 9
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
فرایند مدیریت استعداد معمولا در بخش های زیادی از یک سازمان و تحقیقات گذشته، یافت می شود. به هر حال هیچ مقاله معتبر در این زمینه چه از نقطه نظر علمی و یا توصیف نظامند مدیریت استعداد به چاپ نرسیده است. بسیاری از سازمان ها تلاش خود را در زمینه مدیریت استعدادها تحت یک استراتژی جامع قرار داده اند اما چالش های قابل توجهی برای بوقوع پیوستن آن وجود دارد. بررسی های ما در ارتباط با این موضوع، به تجزیه و تحلیل بحث های مختلف از تحقیقات احتمالی می پردازد که شروع آن با تعریف استعداد و مدیریت استعداد همراه می باشد. ما تمرکز خود را بر روی جنبه های مراحلی که برای مقاله مان بکار می بریم، قرار می دهیم. سپس به مقایسه مدیری استعدادها و مدیریت منابع انسانی می پردازیم تا از موارد گمراه کننده ای که توسط اکثر مردم بیان می شود، اجتناب کتیم. همچنین عقاید مختلف محققان را در مورد روش راهبردی مدیریت استعداد، بیان می کنیم. در نهایت بعضی از چالش ها و مشکلاتی که در طی تجزیه و تحلیل تحقیقات با آن روبرو می شویم، فهرست می کنیم.
3.1 تعریف استعداد
در سال 1977، مک کینسی این اصطلاح را ابداع کرد: جنگ به منظور دستیابی به استعدادها.از آن به بعد مدیریت استعدادها به عنوان یک موضوع روز در بین محققان بخش مدیریت و منابع انسانی تبدیل شد. 10 سال بعد از این بررسی ها، به دنبال بازنشستگی بسیاری از افرادی که در یک دوره همزمان شروع در کشورهای توسعه یافته شروع به کار کردند و کمبود نیروی کار جوان برای ورود به بازار کار در اروپای غربی، مسئله استعداد به عنوان یک موضوع مهمی مطرح شد. در نتیجه استعداد و مدیریت استعداد در همه جا به عنوان یک موضوع داغ مطرح شد.


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید